Left
Right
splet@trgotur.si
03 898 62 55
041 465 227
Iščeš delo? Delodajalci
Iščeš delo? Delodajalci

Pozitivni učinki uvedbe GDPR

GDPR uredba – naj vsesplošna dolžnost postane vaša prednost
Datum, ko v veljavi vstopi Splošna uredba o varstvu podatkov (GDPR), je tu. Uredba bo (v kolikor še ni) postala konkreten zalogaj za vsako podjetje, ki pri svojem poslovanju uporablja in shranjuje osebne podatke. Strinjamo se, da bi nas v hitro razvijajočem se tehnološkem svetu takšni ukrepi prej ali slej doleteli, saj imajo za naše uporabnike pozitivno, varovalno funkcijo. A četudi se nam vsem obeta kar nekaj dela, lahko v GDPR uredbi tudi kot podjetje najdemo številne prednosti za naše nadaljnje poslovanje.
GDPR je tu

Pričakovanje nove uredbe je skozi mesece naraščalo. Kljub temu da s konkretno vsebino in izvajanjem še nismo bili seznanjeni, smo se dobro zavedali zagroženih kazni, zaradi katerih je marsikdo s cmokom v grlu pogledoval na bližajoči se datum. Jasno je bilo, da dlje kot se prelaga urejanje procesov v zvezi z varovanjem osebnih podatkov, bolj naraščata stres in strah - spoprijemamo se s težko obvladljivo delovno nalogo, ki bo od nas zahtevala dodatna izobraževanja, tehtnejši razmislek o zajemanju podatkov in neizmerljiv napor, da bomo v podjetju uredili vse tako, kot uredba zahteva. Kako se bo zakon prijel v praksi in na kakšen način bodo inšpektorji obravnavali posamezne primere, ostaja neznanka. Ste prepričani, da imate vse urejeno?

Katere pozitivne strani prinaša GDPR?
Kljub temu da pred sabo vidite le kopico dela in novih procesov v poslovanju, lahko GDPR uredba za vas prinese kar nekaj konkurenčnih prednosti. Slika še zdaleč ni tako črna in ko se boste spoprijeli z urejanjem varovanja osebnih podatkov, boste videli, da so bili določeni delovni procesi in rešitve znotraj vašega podjetja nujno potrebni prevetritve. Izpostavljamo le 5 ključnih prednosti, ki jih bo prinesla.


1. DVIGNITE UGLED VAŠEGA PODJETJA

Zavedanje o varovanju osebnih podatkov počasi prihaja tudi do uporabnikov – marsikdo se ob izpolnjevanju obrazcev vpraša: »Zakaj moram oddati svoje podatke? Čemu potrebujejo mojo davčno številko?« K temu pripomorejo tudi udarne novice o zlorabah osebnih podatkov, ki med uporabniki tkejo negativno vzdušje, napačna prepričanja in skeptičen pristop pri oddaji podatkov.

Bodite vi tisti, ki uporabnike informirate o pomembnosti varovanja osebnih podatkov. Uporabnikom predstavite najpogostejše strahove in varovala, ki te strahove odpravljajo. Splošna uredba o varovanju podatkov naj bo vaše vodilo. Dvignite ugled podjetju z jasno komunikacijo, zamejite vpliv negativnih informacij in se postavite na stran uporabnika.


2. DVIGNITE LOJALNOST IN ZAUPANJE VAŠIH UPORABNIKOV

Kibernetični napadi, kraje podatkov in uporabniških baz so naša nova realnost. Kljub temu da je Slovenija majhna, se v bodoče takšnim napadom ali poskusom napadov ne bo moč izogniti. Zaščita podatkov, ki jo uporabljate, je lahko vaše promocijsko sredstvo.

Dvignite lojalnost in zaupanje vaših uporabnikov na način, da jim sporočite, kako varni so njihovi podatki. Naj bo vaš notranji napor in razvoj podatkovnih baz tudi promocija navzven. Podkrepite vaše procese z izjavo strokovnjaka za podatkovne baze in strokovnjaka za marketing.


3. ZMANJŠAJTE STROŠKE VZDRŽEVANJA

Razvoj podjetja narekuje spremembe v poslovanju in procesih, ki smo jih zastavili pred leti. Zdaj je idealno obdobje, da z GDPR prevetrite tudi zajemanje podatkov. Ali res potrebujete vse podatke, ki jih zajemate? So nekateri podatki že zastareli, ponudniki elektronske pošte ne obstajajo več, kopičijo pa se informacije, ki na vaše poslovanje nimajo vpliva, vendar zasedajo ogromne količine prostora?

Posodobite postopke zajemanja podatkov, osvežite baze z aktualnimi in za vas pomembnimi podatki. Izkoristite GDPR, da ponovno stopite v stik z uporabniki, katerih aktivnosti so v zadnjih letih zamrle. Z manjšo količino podatkov, prečiščenimi bazami in le izbranimi informacijami boste na dolgi rok prihranili številne delovne ure zaposlenih, ki skrbijo za vaše interne baze, hkrati pa boste zmanjšali tudi stroške vzdrževanja (zakup prostora …).

Postopek uvedbe GDPR pa lahko precej skrajšate tudi z našo pomočjo. Preverite, kako.


4. POSODOBITE TEHNOLOGIJO IN VZPOSTAVITE NOVO POSLOVNO KULTURO

GDPR je vzpostavila idealen čas in postala tudi izgovor, da zastarele procesne enote zamenjate s sodobnejšo tehnologijo in bolj naprednimi modeli shranjevanja in varovanja podatkov. Pri takšnem koraku je zunanja pomoč dobrodošla, na dolgi rok pa se vam splača, da za to usposobite zaposlenega. Ne le da bo s strokovnimi znanji skrbel za izvajanje postopkov v skladu z GDPR, temveč tudi nadgrajeval vaše procese. Oblikujte skupino oziroma podučite tiste zaposlene, ki bodo z osebnimi podatki v podjetju operirali. Spodbudite zaposlene, da bodo o novem načinu dela in varovanja osebnih podatkov obveščeni, pa tudi sami podajali predloge za izboljšanje kakovosti dela znotraj podjetja. Z zavedanjem pomembnosti teh podatkov in njihove pravilne obravnave boste dvigovali tudi odgovornost in zanesljivost zaposlenih.


5. Z MANJ DELA DO VEČJEGA IZKUPIČKA

Četudi GDPR v tem trenutku predstavlja ogromno dela in premisleka znotraj podjetja, se bo skozi čas pokazalo, da vas bo na dolgi rok razbremenil in hkrati prinašal boljše rezultate. Dvignili boste vsesplošno razumevanje osebnih podatkov in vrednost, ki jo za vas prinašajo. S prečiščenimi bazami boste lažje sprejemali prihodnje odločitve in možnosti, da investicijo pretopite v prihodek. Z manjšimi, aktualnejšimi bazami pa boste povečali tudi donosnost naložb (ROI).

Vabljeni na GDPR delavnico+. Preverite nove termine.
Več informacij o GDPR delavnici+?
KLIKNITE TUKAJ
Želite več informacij?
Izpolnite obrazec
TRGOTUR d.o.o., Ljubljanska cesta 13/b, 3320 Velenje. Copyright © 2014 Trgotur d.o.o., vse pravice zadržane. Izdelava spletnih strani AV studio